tiistaina, toukokuuta 12, 2009

Newbie on the road

Ehkä matkustelu ei sitten vaan sovi minulle. Olen ihan hermona, kun minut nakitettiin hankkimaan hostelli kahdeksi ekaksi yöksi. Hankin sitten sellaisen, joka on vähän kalliimpi, kuin Harlemin hostellit. Plussia:

a) Hostelli on Queensissa, niin kuin lentokenttäkin
b) Hostellissa on ilmainen aamiainen
c) Hostelli tarjoaa maksuttoman airport shuttlen

Vasta tilausvahvistuksen saatuani selvisi, että shuttle kulkee vain yhteentoista asti, kun koneemme laskeutuu 22.30. Millä todennäköisyydellä hanskaamme kaikki ne kuulustelut, sormenjäljet ja herra ties sylkinäytteet ja psykologiset testit sekä JFK:n puolessa tunnissa? VIRHE!

Myös reiskan 14% verot eivät sisältyneet vielä hintaan. VIRHE! VIRHE!!

Olen kyllä aika ilahtunut siitä, että kaikki Nyyrokkilaiset tahot vastaavat eemeleihin heti, elleivät välittömästi. Esimerkiksi ykkösvaihtoehtomme L Hostels'in porukka tsättäs mulle skypessä! Eipä siistiä ja jänskäpänskää.

Saa nähdä. Jos emme enää tapaa, niin kitarani saat.

2 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Palikkatestit jaetaan jo koneessa, joten sinulla on koko matkaa aikaa laitella rasteja. ;)

Meillä sujui Jenkkien päässä ulostsekkaus aika joutuisasti. Itse asiassa olin ihan yllättynyt, miten kätevästi kaikki kävi ja asiat hoituivat yhdessä pisteessä. Silloin otettiin sormenjäljet ja kuvattiin pärstä ja esitettiin muistaakseni pari tyhmää kysymystä :D

Nauti matkastasi! Kunpa pääsisi itsekin taas reissuun. :)

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa poliisiasemalta...